Program MOSTu



Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe (MOST)  


Lp.
Nauczyciel/Opiekun grupy
Działanie – prezentacja – aktywności grup
1.
p. Klaudia Gołoś-Robak – klasa II
Czytaj ze zrozumieniem: Jak można pracować
z tekstem.
  •  Szkoła z klasą 2.0-ogólne informacje
  • Krótka charakterystyka ścieżek
  • Opis ścieżki Czytamy ze zrozumieniem
  • Opis naszych działań w I okresie. Prezentacja.
  • Pokazanie plakatów.
2.
p. Renata Grulich
– klasa I
Uczymy innych: Sanatoria, dla zdrowia, ciała, ducha.
Dlaczego warto odwiedzić sanatoria na Lubelszczyźnie?
  • Prezentacja: Sanatoria, dla zdrowia, ciała, ducha.

3.
p. Renata Stępień
– Klasa III
Uczymy innych: London.
  • Zapoznanie z kulturą Wielkiej Brytanii (stroje, kuchnia, muzyka, sport, zabytki)
  • Prezentacja prac plastycznych, piosenki.
  • Prezentacja multimedialna. 
  • Konkurs wiedzy o Wielkiej Brytanii.
4
p. Izabela Litwin
– klasa II
Czytaj ze zrozumieniem: Po co komu jest czytanie?
Co to jest tekst? Komu i do czego może on służyć?
  • Zaprezentujemy różne rodzaje i formy tekstu. Poprzez scenki dramowe pokażemy, jak ważną rolę pełnią one w życiu człowieka.
  • Pokażemy przygotowaną prezentację pokazująca efekty pracy uczniów, plakaty.
  • Rozdamy uczniom teksty napisane w różnych językach. Będzie to dowód na to, że tekst to szyfr, który nie każdy potrafi odczytać.
  • Wspólnie zanalizujemy przeczytany przez jednego ucznia wiersz.
  • Podsumujemy udowadniając, że warto czytać książki, gdyż są one zaszyfrowaną informacją o tym, czego jeszcze nie znamy. Podkreślimy jak ważną i cenną umiejętnością jest pisanie i czytanie.​
5.
s. Maristella Lucyna Zgrzendek – klasa IV
Czytaj ze zrozumieniem: „Zdrowe odżywianie na Lubelszczyźnie”.
Czy można zdrowo się odżywiać na Lubelszczyźnie?
  • Quiz: Jaka jest różnica między POSTEM A DIETĄ?
  • Praca z tekstem (przepisem na postne danie)
  •  Co wynika z tytułu przepisu? Jakie to będzie danie?
  •  Czy składniki w  przepisie są zdrowe?
  •  Jakie są warunki, aby przygotować potrawę?
  •  Czy dana potrawa ma „korzenie” na Lubelszczyźnie?

6.
p. Anita Pasik – klasa VI
Odwrócona lekcja: Przepisy w języku angielskim.
  • Poznanie słownictwa związanego z gotowaniem oraz przepisów kulinarnych w języku angielskim.
  • Prezentacja czasowników po angielsku związanych z gotowaniem.
  • Fotorelacja z przeprowadzonych lekcji.
  • Krótki quiz dla publiczności.
7.
p. Urszula Jaśkowiak
– Klasa V
Odwrócona lekcja: Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych i dziesiętnych.
  • Promowanie matematyki wśród uczniów.
  • Prezentacja przedstawiająca zajęcia.
  • Pytania dla publiczności.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza