Międzysemestralne
Otwarte Spotkanie TIK-owe (MOST)
Lp.
|
Nauczyciel/Opiekun
grupy
|
Działanie – prezentacja –
aktywności grup
|
1.
|
p. Klaudia Gołoś-Robak – klasa II
|
Czytaj ze zrozumieniem: Jak można
pracować z tekstem.
- Szkoła z klasą 2.0-ogólne informacje
- Krótka
charakterystyka ścieżek
- Opis
ścieżki Czytamy ze zrozumieniem
- Opis naszych działań w I okresie. Prezentacja.
- Pokazanie
plakatów.
|
2.
|
p. Renata Grulich – klasa I
|
Uczymy innych: Sanatoria, dla
zdrowia, ciała, ducha.
Dlaczego warto odwiedzić sanatoria na
Lubelszczyźnie?
- Prezentacja:
Sanatoria, dla zdrowia, ciała, ducha.
|
3.
|
p. Renata Stępień – Klasa III
|
Uczymy innych: London.
- Zapoznanie z kulturą Wielkiej Brytanii (stroje, kuchnia, muzyka, sport,
zabytki)
- Prezentacja
prac plastycznych, piosenki.
- Prezentacja
multimedialna.
- Konkurs
wiedzy o Wielkiej Brytanii.
|
4
|
p. Izabela Litwin – klasa II
|
Czytaj ze zrozumieniem: Po co komu
jest czytanie?
Co
to jest tekst? Komu i do czego może on służyć?
- Zaprezentujemy
różne rodzaje i formy tekstu. Poprzez scenki dramowe pokażemy, jak ważną rolę
pełnią one w życiu człowieka.
- Pokażemy
przygotowaną prezentację pokazująca efekty pracy uczniów, plakaty.
- Rozdamy
uczniom teksty napisane w różnych językach. Będzie to dowód na to, że tekst
to szyfr, który nie każdy potrafi odczytać.
- Wspólnie
zanalizujemy przeczytany przez jednego ucznia wiersz.
- Podsumujemy
udowadniając, że warto czytać książki, gdyż są one zaszyfrowaną informacją o
tym, czego jeszcze nie znamy. Podkreślimy jak ważną i cenną umiejętnością
jest pisanie i czytanie.
|
5.
|
s. Maristella Lucyna Zgrzendek – klasa IV
|
Czytaj ze zrozumieniem: „Zdrowe
odżywianie na Lubelszczyźnie”.
Czy można zdrowo się odżywiać na Lubelszczyźnie?
- Quiz: Jaka jest różnica między POSTEM A DIETĄ?
- Praca z tekstem (przepisem na postne danie)
- Co wynika z tytułu przepisu? Jakie to będzie
danie?
- Czy składniki w przepisie są zdrowe?
- Jakie są warunki, aby przygotować potrawę?
- Czy dana potrawa ma „korzenie” na
Lubelszczyźnie?
|
6.
|
p. Anita Pasik – klasa VI
|
Odwrócona lekcja: Przepisy w
języku angielskim.
- Poznanie słownictwa związanego z gotowaniem oraz przepisów kulinarnych w
języku angielskim.
- Prezentacja
czasowników po angielsku związanych z gotowaniem.
- Fotorelacja
z przeprowadzonych lekcji.
- Krótki
quiz dla publiczności.
|
7.
|
p. Urszula Jaśkowiak – Klasa V
|
Odwrócona lekcja: Dodawanie i
odejmowanie ułamków zwykłych i dziesiętnych.
- Promowanie matematyki wśród uczniów.
- Prezentacja
przedstawiająca zajęcia.
- Pytania
dla publiczności.
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz